Ważne: na naszych stronach stosujemy pliki cookie
Korzystanie z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym na co wyrażasz zgodę. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w Swoim urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookies.

Serwisowy program dla firm

Serwisowy program dla firm

Serwisowy Program dla Firm - zintegrowana usługa flotowa

Oferujemy nowy serwisowy "Program dla Firm" oparty na bazie kosztów rzeczywistych. Programem objęte są marki: Fiat, Fiat Professional (samochody dostawcze Fiata). W zależności od ilości samochodów jakie posiada w swoim parku Klient (lub zamierza zamówić) przygotowaliśmy 2 warianty tego Programu: Srebrna i Złota Karta.

Srebrna karta

I.KLIENT - program skierowany do Klientów posiadających w swoim parku lub chcącym zamówić od 5 do 19 samochodów grupy Fiat
II. KORZYŚCI I PREFERENCYJNE WARUNKI DLA KLIENTA WYNIKAJĄCE Z PRZYSTĄPIENIA DO "PROGRAMU DLA FIRM" NA WARUNKACH "SREBRNA KARTA":

  • jednakowy upust na części zamienne i akcesoria wykorzystywane podczas obsługi serwisowej pojazdów,
  • jednakowy upust na robociznę od nominalnej obowiązującej stawki,
  • samochód zastępczy dostępny od razu od pierwszego dnia naprawy odpłatnie według jednolitych, preferencyjnych stawek z określonym limitem dziennym przebiegu kilometrów.

Złota karta

I.KLIENT - program skierowany do Klientów posiadających w swoim parku lub chcącym zamówić minimum 20 samochodów grupy Fiat
II. KORZYŚCI I PREFERENCYJNE WARUNKI DLA KLIENTA WYNIKAJĄCE Z PRZYSTĄPIENIA DO "PROGRAMU DLA FIRM" NA WARUNKACH "ZŁOTA KARTA":

  • Możliwość dokonywania napraw i przeglądów w sposób bezgotówkowy.
  • Zbiorcza faktura za wszystkie usługi wykonane w danym miesiącu.
  • Płatność w cyklu miesięcznym na zasadzie zbiorczego przelewu do Fiat Auto Poland za wszystkie wykonane usługi.
  • Załącznik elektroniczny ze szczegółową informacją dotyczącą czynności serwisowych (robocizna) wykonanych w danym miesiącu rozliczeniowym z wykazem części zamiennych oraz informacje jak: nr rej., nr nadwozia, kod i nazwa Dealera, data otwarcia zlecenia, przebieg km.
  • Autoryzacja napraw u Klienta poprzez wskazanego na Złotej Karcie lub certyfikacie menedżera flotowego.
  • Wykonywanie obsługi serwisowej wg jednakowych stawek za robociznę
  • Jednakowy upust na części zamienne i akcesoria wykorzystywane podczas obsługi serwisowej pojazdów. Pierwszeństwo w przyjęciu pojazdu na serwis po umówieniu wizyty. Jednolite technologicznie czasy operacji serwisowych.
  • Samochód zastępczy dostępny od razu od pierwszego dnia naprawy odpłatnie według jednolitych, preferencyjnych stawek z określonym limitem dziennym przebiegu kilometrów.
  • Bezpłatne mycie samochodu po obsłudze serwisowej.
  • Opieka poprzez wskazaną osobę u Dealera Opiekuna

Zostaw nam swoje dane

skontaktujemy się z Tobą i dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb

lub
* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe
Twoje dane będą bezpiecznie. Administratorem danych jest...
INFORMACJA
Podanie danych osobowych i wyrażenie zgód, o których mowa poniżej jest dobrowolne.
Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich poprawiania.
Administratorem danych osobowych jest GRUPA PGD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Rzemieślniczej 26, 30-403 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000433795 (dalej jako GRUPA PGD).
Przez Spółki Powiązane rozumie się spółki powiązane z GRUPĄ PGD, których wspólnikiem, udziałowcem lub akcjonariuszem jest spółka HOLDING 1 Spółka Akcyjna Spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie, ul. Rzemieślnicza 26, 30-403 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000491677 (dalej jako Spółki Powiązane).
Blog PGD Blog PGD Facebook Blog PGD Youtube

Czy chcesz być na bieżąco informowany o ofertach
specjalnych i wydarzeniach. Zapisz się aby otrzymywać newsletter.

Związek dealerów Rzetelna firma
Naprawa nadwozi PGD Flota PGD Części Express
Karta Ratownicza