Serwisowy program dla firm

Serwisowy program dla firm

Serwisowy Program dla Firm - zintegrowana usługa flotowa

Oferujemy nowy serwisowy "Program dla Firm" oparty na bazie kosztów rzeczywistych. Programem objęte są marki: Fiat, Fiat Professional (samochody dostawcze Fiata). W zależności od ilości samochodów jakie posiada w swoim parku Klient (lub zamierza zamówić) przygotowaliśmy 2 warianty tego Programu: Srebrna i Złota Karta.

Srebrna karta

I.KLIENT - program skierowany do Klientów posiadających w swoim parku lub chcącym zamówić od 5 do 19 samochodów grupy Fiat
II. KORZYŚCI I PREFERENCYJNE WARUNKI DLA KLIENTA WYNIKAJĄCE Z PRZYSTĄPIENIA DO "PROGRAMU DLA FIRM" NA WARUNKACH "SREBRNA KARTA":

  • jednakowy upust na części zamienne i akcesoria wykorzystywane podczas obsługi serwisowej pojazdów,
  • jednakowy upust na robociznę od nominalnej obowiązującej stawki,
  • samochód zastępczy dostępny od razu od pierwszego dnia naprawy odpłatnie według jednolitych, preferencyjnych stawek z określonym limitem dziennym przebiegu kilometrów.

Złota karta

I.KLIENT - program skierowany do Klientów posiadających w swoim parku lub chcącym zamówić minimum 20 samochodów grupy Fiat
II. KORZYŚCI I PREFERENCYJNE WARUNKI DLA KLIENTA WYNIKAJĄCE Z PRZYSTĄPIENIA DO "PROGRAMU DLA FIRM" NA WARUNKACH "ZŁOTA KARTA":

  • Możliwość dokonywania napraw i przeglądów w sposób bezgotówkowy.
  • Zbiorcza faktura za wszystkie usługi wykonane w danym miesiącu.
  • Płatność w cyklu miesięcznym na zasadzie zbiorczego przelewu do Fiat Auto Poland za wszystkie wykonane usługi.
  • Załącznik elektroniczny ze szczegółową informacją dotyczącą czynności serwisowych (robocizna) wykonanych w danym miesiącu rozliczeniowym z wykazem części zamiennych oraz informacje jak: nr rej., nr nadwozia, kod i nazwa Dealera, data otwarcia zlecenia, przebieg km.
  • Autoryzacja napraw u Klienta poprzez wskazanego na Złotej Karcie lub certyfikacie menedżera flotowego.
  • Wykonywanie obsługi serwisowej wg jednakowych stawek za robociznę
  • Jednakowy upust na części zamienne i akcesoria wykorzystywane podczas obsługi serwisowej pojazdów. Pierwszeństwo w przyjęciu pojazdu na serwis po umówieniu wizyty. Jednolite technologicznie czasy operacji serwisowych.
  • Samochód zastępczy dostępny od razu od pierwszego dnia naprawy odpłatnie według jednolitych, preferencyjnych stawek z określonym limitem dziennym przebiegu kilometrów.
  • Bezpłatne mycie samochodu po obsłudze serwisowej.
  • Opieka poprzez wskazaną osobę u Dealera Opiekuna

Zostaw nam swoje dane

skontaktujemy się z Tobą i dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb

lub
* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Uprzejmie informujemy, że:
  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest GRUPA PGD Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie przy ul. Rzemieślniczej 26, 30-403 Kraków (dalej zwana Administratorem).
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Krzysztof Bielawski, z którym kontakt możliwy jest pod nr tel. +48 33 4861 986 oraz adresem e-mail iod@holding1.pl .
  3. Państwa dane (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail) będą wykorzystywane w celu realizacji Państwa zapytania oraz są niezbędne do przedstawienia oferty.
  4. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Z powyższych praw można skorzystać zgłaszając się do Inspektora Danych Osobowych (dane powyżej).
  5. Dane osobowe będą przetwarzane przez 6 miesiące od ostatniej oferty przedstawionej przez Administratora.
  6. Państwa dane mogą być powierzone podmiotom, którym Administrator zleca wykonanie usług wsparcia IT w imieniu i na swoją rzecz.
Związek dealerów Rzetelna firma
Naprawa nadwozi PGD Flota PGD Części
Karta Ratownicza